loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 1 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

افشین اسماعیل زاده هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که یک فصل به طور قرضی به بیرامار پرتغال رفت با علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت وگو کرد.

اسماعیل زاده که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در مورد دیدارش با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم مدیری به پرسپولیس آمده که واقعا زبان فوتبالی ها را می داند. من در چند سال اخیر واقعا همواره مشکلاتی داشته ام اما خیلی خوشحالم با فردی فوتبالی مثل رحیمی اشنا شدم. خیلی اذیت شدم اما با صحبت های رحیمی و قول پرداخت مطالباتم دلگرمی خاصی گرفتم.

وی در مورد آخرین وضعیتش با بیرامار پرتغال گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما به خاطر مشکلات مالی بعید می دانم دیگر به پرتغال بروم. از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم اما پیشنهاد هایم از لیگ پرتغال مبلغش پایین است به همین دلیل به احتمال فراوان در ایران فوتبالم را دنبال می کنم.

اسماعیل زاده در پاسخ به سوالی که آیا امکان دارد در پرسپولیس بمانی یا خیر گفت: معلوم نیست اما فعلا پیگیر مطالباتم از باشگاه هستم که رحیمی هم به من قول حلش را داد. من حتی اگر دچار مشکل ویزا هم نمی شدم شاید تصمیم می گرفتم که دوباره در لیگ پرتغال بازی کنم اما الان خیلی بد به بازیکنان شاغل در لیگ پرتغال ویزا می دهند و به همین دلیل این موضوع کار من را سخت کرده است.

همچنین نماینده اشپیتیم آرفی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس هم دیداری با رحیمی داشت و پیگیر مطالباتش از این باشگاه بود.

گفتنی است آرفی پس از جدایی از پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرده بود که پرسپولیسی ها او را دعوت به مذاکره کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 391