loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 3 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

«به قلعه نویی قول دادم به استقلال بروم». این جمله کاپیتان تیم فولادخوزستان نشان از امضای قرارداد قریب الوقوع او با تیم امیر قلعه نویی دارد.

پس از تجربه ناموفق حضور جمشیدیان به عنوان بازی ساز در تیم استقلال، حالا پست شماره ۱۰ تیم آبی به ستاره خوزستانی ها سپرده خواهد شد. اما نزدیک شدن بختیار به استقلال، حاشیه های خاص خودش را به دنبال داشته است. عده ای این انتقال را به ماجرای اخراج دور از انتظار او در دیدار نیم فصل دوم فصل گذشته با استقلال پیوند می زنند و آن را در ادامه خریدهای جنجالی قلعه نویی می دانند.

 

خریدهایی که همواره در پوششی از جنس اتهامات اثبات نشده قرار داشته اند و  با هم تعدادی از این انتقال ها را مرور می کنیم.


رامین محرم نژاد

اولین قهرمانی امیر در پایان پروژه ۳ ساله اولین مقطع حضورش در تیم آبی پایتخت به عنوان مربی، تا حدود زیادی مرهون ۳ امتیاز حساس و دشوار این تیم در برابر شموشک نوشهر بود. اشتباه فاحش محرم نژاد پایه گذار پیروزی آبی ها در این دیدار شد. در ابتدای فصل بعد، این بازیکن با استقلال قرارداد امضا بست و البته فرصت بازی در این تیم را به دست نیاورد.


ابراهیم توره

دریافت سومین کارت زرد و از دست دادن داربی تهران به ساده ترین شکل ممکن، حرف و حدیث ها درباره توره و به ویژه مدیربرنامه هایش را به اوج رساند. ابراهیم که پیش تر متخصص گل زدن به استقلال بود، فصل بعد به بهترین بازیکن سپاهان تحت هدایت قلعه نویی تبدیل شد.


مهدی کریمیان

مهدی که اصلی ترین ستاره برق شیراز در لیگ هشتم بود، به علت ۳ اخطاره شدن دیدار با تیم امیر را از دست داد. او پس از سقوط با برق، یکی از اولین خریدهای امیر قلعه نویی برای سپاهان شد. خرید یک هافبک فوق العاده بااستعداد از یک تیم سقوط کرده اما نمی توانست بهانه چندانی به مخالفان قلعه نویی برای تاختن به او بدهد.

ابراهیم تقی پور

ماجرای تقی پور از زمانی داغ شد که محمد مایلی کهن نام وی را به عنوان بازیکن هماهنگ شده با قلعه نویی در رسانه ها بر زبان آورد. تقی پور، در زمان حضور در داماش در دیدار برگشت فینال جام حذفی برابر استقلال بسیار ضعیف کار کرد و به ویژه روی گل آرش برهانی به شدت مقصر بود. این مدافع که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، فصل بعد از آن ماجرا را در استقلال به پایان برد.

میثم بائو

محرومیت میثم بائو از دیدار مقابل تراکتورسازی که هدایت آن بر عهده قلعه نویی بود، سرمربی شهرداری تبریز را به شدت عصبانی کرد. اصغر مدیرروستا علنا بازیکن تیمش را در مظان اتهام مذاکره با تراکتوری ها برای محرومیت قرار داد. ماجرا از زمانی جدی تر شد که میثم در پایان فصل با تیم قلعه نویی قرارداد امضا کرد.

عیسی اندوی

در هفته آخر لیگ هشتم که به شکلی دراماتیک با قهرمانی آبی های تهران همراه شد، ذوب آهنی ها این شایعه را شنیده بودند که یکی از بازیکنان این تیم صحبت هایی را با باشگاه استقلال انجام داده و در دیدار با فولاد کم کاری خواهد کرد. ابتدا انگشت اتهام به سمت یکی از هافبک های این تیم رفت و او به این دلیل از ترکیب آن مسابقه کنار گذاشته شد. بد ترین بازیکن ذوب در آن مسابقه اما عیسی اندوی بود. قانون منع جذب گلر خارجی اما از ادامه حضور این گلر در فوتبال ایران جلوگیری کرد.

محمدمهدی نظری

نمایش بسیار ضعیف مهاجم فجر در برابر استقلال و شلوغ کاری یکی از روزنامه ها در این ارتباط، صحبت هایی در مورد رابطه او با سرمربی آبی های تهران به وجود آورد. نظری البته در زمان حضورش در استقلال نشان داد کلا میانه ای با پدیده گلزنی ندارد. نظری در لیگ سیزدهم یک گل به ثمر رساند و به اندازه ای به خاطرش اشک ریخت که انگار گل فینال جام جهانی را زده بود!

احمد جمشیدیان

او از مدت ها قبل در رادار قلعه نویی بود و به همین جهت وقتی در لباس سپاهان آن پنالتی افتضاح را روانه دروازه رحمتی کرد، به شایعه ها در مورد خود دامن زد. جمشیدیان پس از آن مسابقه عملا از سپاهان کنار گذاشته شد و با استقلال قلعه نویی قرارداد امضا کرد.

و بالاخره... بختیار رحمانی

و حالا بختیار رحمانی جدیدترین سوژه ای است که مخالفان قلعه نویی و طرفداران نظریه ی ارتباط او با بازیکنان حریف، روی آن دست گذاشته اند. بختیار هنوز به استقلال نیامده اما بلافاصله بعد از این که علاقه اش به پیراهن آبی را فاش کرد حرف و حدیث ها در رابطه با اخراج او در بازی فصل گذشته مقابل استقلال آغاز شد.
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 356