loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 0 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

«تا امروز با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام.» این اولین حرفی است که قاسم دهنوی در واکنش به خبر مذاکره اش با مسوولان باشگاه سایپا به زبان آورده و در ادامه می گوید:

«من هیچ صحبتی با مسوولان باشگاه سایپا انجام نداده ام و فکر می کنم مشخص شدن وضعیتم نیاز به زمان دارد. من دروغ نمی گویم اما این شایعه ای که درباره ام منتشر شده، دروغ است. البته پیشنهادهایی دارم اما منتظرم تا تکلیفم با پرسپولیس مشخص شود و تا امروز هم با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام، چون فکرم درگیر مشکلات مالی ام است.»

 

 وقتی می پرسیم که «آیا دوست داری در پرسپولیس بمانی؟ » دهنوی پاسخ می دهد: «پارسال خیلی به من سخت گذشت و فشار روحی و روانی زیادی را تحمل کردم. من به احترام علی دایی پرسپولیس را انتخاب کرده بودم اما متأسفانه اصلاً سال خوبی برایم نبود.امسال فکرم راحت تر است و مطمئنم که می توانم خودم را نشان دهم. دیگر نه محرومیتی در کار است، نه قرار است حکم جلبم را بگیرند و به من بگویند کلاهبردار.»

شایعه ها می گویند که نام دهنوی را در لیست دایی ندیده اند و خود این بازیکن مدعی است که حتی حذف از پرسپولیس هم دلیل برای ناراحتی اش نیست: «این چیزها در فوتبال طبیعی است و ناراحتم نمی کند. من باید جایی بازی کنم که مربی قبولم داشته باشد. اگر دایی مرا نخواهد تیم دیگری را انتخاب می کنم و پیشنهادهای خوبی هم دارم.

با این حال منتظرم تا اول وضعیتم در پرسپولیس مشخص شود. اگر قرار شد در پرسپولیس بمانم، مطمئن باشید یک فصل بسیار خوب خواهم داشت و می شوم همانی بازیکنی که در مس و تراکتورسازی بودم.»

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 335