loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 0 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اين روزها شايعاتي درباره بازگشت محمدرضا خلعتبري، مهاجم تيم ملي به اصفهان يا قطر مطرح است. گفته می شود اصفهاني ها شديدا دوست دارند او دوباره به اين شهر بازگردد و در تيم سپاهان توپ بزند.

خلعتبري اما در این گفتگو از علاقه اش براي ماندن در پرسپوليس مي گويد.

* اين درست است که شايد از پرسپوليس جدا شوي؟
- نه، اگر قرار باشد در ايران بازي کنم، پرسپوليس را ترجيح مي دهم. به اين تيم علاقه مند هستم و تازه قرارداد هم دارم. در اين شرايط چطور مي توانم جدا شوم؟

* يعني صد در صد مي ماني؟
- فقط در يک حالت ممکن است از پرسپوليس جدا شوم؛ اگر پيشنهاد خوب خارجي داشته باشم. اين موردي است که در قراردادم هم ذکر شده . بايد ببينم بعد از جام جهاني چه اتفاقي مي افتد و پيشنهادها به چه شکل خواهد بود. من خودم کار با دايي را دوست دارم. او يک مربي حرفه اي است و هميشه از بازيکنش به خوبي حمايت مي کند. از طرفي دوستان خيلي خوبي هم در پرسپوليس دارم. اگر شرايط مهيا باشد، يک فصل ديگر در اين تيم بازي خواهم کرد.

* البته تو از مدت ها قبل طوري رفتار کرده اي که گويا مي ماني. مثلا در صفحه شخصي ات در يکي از سايت هاي اجتماعي نوشتي قاسم حدادي فر هم به پرسپوليس مي آيد تا هم بازي ات شود.
- قاسم که واقعا پسري دوست داشتني است. او را مثل برادرم دوست دارم و اميدوارم با هم همبازي شويم. در ذوب آهن تجربه بازي کنار قاسم را داشتم. او هم دوست دارد به پرسپوليس بيايد و اميدوارم اين اتفاق بيفتد. سال قبل من خودم فکر مي کردم قاسم به جمع ما ملحق شود ولي در ذوب آهن ماند. او بازيکن خوب و تاثيرگذاري است و از نظر اخلاقي هم مي تواند براي همه ما الگو باشد.

* بازيکنان هم پشت دايي هستند. اين را مي شد پس از اختلاف هاي او با وزارت ورزش و حمايت شما فهميد.
- دايي، اسطوره فوتبال اين مملکت و افتخار ملي ماست. همه ايران بايد از دايي حمايت کنند. او سال ها براي ما زحمت کشيده است. اگر ما حمايتي کرديم، وظيفه مان بوده. قطعا مسئولان وزارت ورزش هم به اين مسئله واقف هستند و الان خدا را شکر مشکلي وجود ندارد. بچه ها واقعا به کار با دايي علاقه مند هستند و بي شک ماندن او در تصميم گيري بازيکنان هم بسيار اثرگذار است.

* از شرايط اين روزهاي تيم ملي بگو. آيا همه چيز خوب پيش مي رود؟
- خدا را شکر، اين جا همه چيز خوب است. از امکانات بگيريد تا جو اردو و تغذيه. تمرينات هم واقعا حرفه اي است. من فکر مي کنم با اين شرايط قبل از جام جهاني کاملا براي يک تورنمنت سخت آماده باشيم. بازي هاي دوستانه هم مي تواند کمک زيادي به هماهنگي مان بکند. اغلب بچه ها در اردو هستند و تا جايي که مي دانم طي همين هفته لژيونرها به طور کامل اضافه مي شوند. امروز با بلاروس بازي داريم که حريف خوبي است و برايمان محکي جدي خواهد بود. بازي مونته نگرو و آنگولا هم مي تواند ميزان آمادگي ما را بالا ببرد.

* ولي قبول داري نتيجه گرفتن در جام جهاني به اين آساني نيست. حريفان ما تيم هاي بزرگي هستند.
- بله، اين که فقط حرف بزنيم و عمل نکنيم، به درد نمي خورد. به زمين مي رويم و شکست خورده برمي گرديم ، اما من يک عادت جالب در کارلوس کي روش ديده ام. زياد حرف نمي زند و هميشه دوست دارد عمل کند. اين را نشان داده است. الان هم مي گويد با حرف زدن کار جلو نمي رود و بايد تلاش کنيم. در اين صورت ممکن است لطف خدا شامل حال ما شود و بتوانيم سربلند از جام جهاني بيرون بياييم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 392