loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 0 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با اینکه هنوز فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی آغاز نشده است اما بازار شایعات و تنور اخبار رنگارنگ در مورد نقل و انتقالات برای فصل آینده حسابی داغ است . در این میان بازیکنان زیادی در روزنامه ها و رسانه ها جا به جا می شوند اما در عمل و واقعیت هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است . یکی از بازیکنانی که این روزها به سوژه رسانه ها تبدیل شده است رضا نوروزی مهاجم گلزن نفت تهران است که در دقیقه 90 از همراهی با تیم ملی در اتریش جا ماند تا جام جهانی را هم از دست بدهد .

رضا نوروزی در گفت و گویی در مورد شایعات رنگارنگی که درباره اش مطرح شده می گوید: این روزها اخباری در مورد خودم می بینم و می خوانم که شاخ در آورده ام!از قول من مصاحبه هایی منتشر شده که روحم از آنها خبر ندارد . در روزنامه ها یک روز در استقلال هستم و فردایش در پرسپولیس و بعد سر از تیم دیگری در می آورم !

نوروزی ادامه داد : من مدتی است اصلا با هیچ رسانه ای صحبت و مصاحبه نکرده ام ولی نمی دانم این مصاحبه ها از کجا منتشر شده است ؟ !

مهاجم فصل گذشته تیم نفت تهران با اشاره به اینکه هنوز برای آینده اش تصمیم خاصی نگرفته تصریح کرد : چند تیمی به من پیشنهاد داده اند که هنوز پاسخی به آنها نداده ام و در حال بررسی هستم .هنوز نقل و انتقالات به طور رسمی آغاز نشده است و فرصت دارم تا در مورد آینده ام فکر کرده و بهترین تصمیم را بگیرم .

نوروزی در ادامه صحبت های خود در مورد پیشنهادی که از سوی پرسپولیسی ها به او رسیده است ، یکسری صحبت های اولیه انجام شده اما هنوز مذاکره رسمی نداشته ام و هنوز هیچ چیز در مورد پرسپولیس مشخص نیست . باید بررسی های لازم را انجام دهم تا بهترین انتخاب را برای فصل بعد داشته باشم . البته شاید شرایط به گونه ای رقم بخورد که در نفت ماندگار شوم .

مهاجم گلزن نفت که در دقیقه 90 از لیست تیم ملی برای اردوی اتریش جا ماند در رابطه با این مساله گفت : صحبت خاصی در مورد این مساله  ندارم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم . قرار بود لیست 23 نفره 12 خرداد برای اعزام به جام جهانی معرفی شود که اسم من فقط لیست را پر کرده بود ! به هرحال از اینکه شانس حضور در جام جهانی را از دست داده ام خیلی ناراحت هستم اما کاری از دستم بر نمی آید .به هرحال برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که تیم ملی در جام جهانی بتواند نتایج خوبی را کسب کند .

از نوروزی سوال کردیم که اگر به جای کادر فنی تیم ملی بود آیا از نام رضا نوروزی برای جام جهانی عبور می کرد این چنین پاسخ داد : نمی دانم چه بگویم . البته من معتقدم شرایطم به گونه ای بود که حداقل این اتنظار را داشتم که در اردوی اتریش حضور داشته باشم . من در اردوی افریقا تلاش زیادی کردم و در بازی های دوستانه گلزنی هم کردم و حق خودم می دانستم که حداقل برای اردوی اتریش هم در تیم ملی حضور داشته باشم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 368