loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 0 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به طور قطع مسئولان باشگاه پرسپولیس و خصوصا رحیمی به من زنگ زده است و من به هیچ وج بلاتکلیف نیستم و مشکلات ما حل شده است.

مهرداد کفشگری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص شرایط و وضعیتش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط روحی و جسمی من خوب است و هم اکنون در شمال مشمولان انجام تمرینات هستم و به مدت 14 روز است که تمرینات سنگین خود را شروع کرده ام.

وی در ادامه افزود: با وضعیت خوبی که دارم امیدوارم که فصل بعدی بتوانم موفقیتم را در پرسپولیس ادامه دهم کفشگری در مورد اینکه فصل بعدی کدام تیم بازی می کنید عنوان کرد: من هنوز یکسال با پرسپولیس قرارداد دارم و خودم هم دوست دارم که به پرسپولیس بازی کنم هافبک فصل گذشته پرسپولیس در خصوص بلا تکیفی و اینکه مسئولان تیم با وی تماسی نگرفته اند تصریح کرد: البته مسئولان تیم با من تماس گرفته است و این تماس در راستای حل مشکلات من بوده است وی بیان کرد: همه می دانند مشکلات مالی عمده مشکلات ما است که هدف تماس مدیرعامل جدید تیم حل مشکلات مالی من بوده است.

کفشگری با اشاره به بازی کردنش  در تیم پرسپولیس تصریح کرد: من در کل 7-8 هفته مصدوم بوده ام و یادم نمی آید که هیچ وقت نیمکت نشین بوده باشم بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مساله ماشین هم گفت: من ماشین تحویل نگرفته ام ولی سایر بازیکنان ماشین گرفته بودند و متاسفانه مشکلات فراوانی گریبانگیر بازیکنان تیم و حاشیه های برای تیم شده بود.

وی در مورد پرسپولیس تیم ما خوب است به من این پیراهن را ساده به دست نیاورده ام که آسان از دست بدهم و به هیچ وجه قصد جدایی از تیم را ندارم کفشگری در خصوص پرداخت مطالبات هم بیان کرد: به طور قطع 5 درصد از مبالغ و مطالبات پرداخت شده است و امیدوارم که این تیم خوب و پر طرفدار هیچ گونه شکستی نداشته باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد:تیم فوتبال پرسپولیس یکی از هوادارترین تیم کشورمان است و من بازی کردن در این تیم را دوست دارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون که تیم فوتبال پرسپولیس به جام باشگاههای آسیا راه پیدا کرده است به طور حتم تمامی تلاشمان را خواهیم کرد که این تیم را از هر لحاظ به پیشرفت برسانیم تا ضمن کسب موفقیت رضایت هواداران را به دست آوریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 394