loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 0 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سفر به اصفهان شایعات زیادی را برای محمد نوری به همراه داشت.اینکه او فکر بازگشت به تیم های نصف جهان را دارد.حتی بعضی ها هم شایعه کردند که او با سپاهان مذاکره کرده و شاید لیگ برتر چهاردهم را در این تیم توپ بزند.اتفاقی که خودش آن را تکذیب می کند و می گوید:«هیچ مذاکره ای نکرده ام.رفتم اصفهان چون کار شخصی داشتم.جالب است اگر الان به مشهد سفر کنم یعنی اینکه با پدیده مذاکره کرده ام؟»

از او پرسیدیم که به نظر استقلالی ها و شخص امیر قلعه نویی ابراز علاقه کرده اند تا او به تیم رقیب برود که نوری گفت:«فعلا هیچ تصمیمی نگرفته ام.تمام پیشنهاد هایی که مطرح می شود شایعه است و من فعلا نمی خواهم درباره هیچ کدام از آنها حرفی بزنم.»

پرسپولیس و اینکه آیا نوری در این تیم می ماند؟:«وضعیت باشگاه چندان مشخص نیست.مدیر عامل مشخص شده است اما همچنان یکسری از مشکلات وجود دارد.به نظر من باید تا دیر نشده همه دست به کار شوند.باز هم می گویم چیزی مشخص نیست وتعیین تکلیف ها به زمان نیاز دارد.»

از نوری درباره تیم ملی سوال کردیم.او زیاد در این مورد حرف نزد و گفت:«به هر حال این لیستی است که کروش انتخاب کرده و نمی توان به آن اعتراض کرد.من برای بچه ها در جام جهانی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد.این تنها کاری است که می توانم در حال حاضر انجام بدهم.از کروش هم ناراحت نیستم چون او حق دارد به عنوان سرمربی بازیکنانی که در نظر دارد را انتخاب کند.»
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 369