loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 1 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

محسن فروزان پس از حضور در باشگاه پرسپولیس گفت: فعلاً با پرسپولیسی ها توافق نکرده ام و قرار است طی 48 تا 72 ساعت آینده به باشگاه پرسپولیس جواب بدهم.

وی ادامه داد: شاید مسائل مالی هم در این زمینه دخیل باشد اما من باید بیشتر فکر کنم.

فروزان افزود: البته من خوشحالم که با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده ام اما همه چیز به بعد موکول شد و فعلاً قراردادی با پرسپولیس نبسته ام اما امیدوارم با این باشگاه قرارداد امضاء کنم چرا که پرسپولیس را دوست دارم. امروز هم در این جلسه همه چیز مطرح شد و صحبت های لازم را انجام دادیم، اما همه چیز تا دو سه روز آینده مشخص می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 383