loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 0 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میثم حسینی می گوید دوست دارد در پرسپولیس بماند اما مشکلات مالی فراوانی دارد که ابتدا علاقه مند است، آنها رفع شوند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگویی، درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی بازیکنان این تیم، اظهار کرد: بزرگ ترین مساله ما وضع مالی و میزان دریافتی بازیکنان است. فصل قبل واقعا از این نظر شرایط سختی داشتیم. تا الان هم هیچ فکری برای این وضعیت نشده و وضعیت اسپانسر هم مشخص نیست. یک روز می گویند پول می دهد و یک روز می گویند تو زرد از آب در آمده. فعلا که منتظریم ببینیم چه می شود.

او ادامه داد: امیدوارم تا یکی، دو روز آینده از این نظر خبرهای خوبی بشنویم. واقعا تاکنون هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده است. رحیمی مدیری است که قبلا هر جا کار کرده موفق بوده و امیدوارم به همراه دایی چاره ای برای این وضعیت بیندیشند.

حسینی گفت: فصل گذشته پرسپولیس یکی از بهترین تیم های خود را به لحاظ بازیکن و شخصیت تیمی داشت. امسال هم انتظار می رود که با درایت رحیمی و دایی مشکلات رفع شود. امیدوارم پا قدم رحیمی برای پرسپولیس خیر باشد.

مدافع پرسپولیس درباره آینده خود گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. البته از فصل گذشته خیلی طلب دارم و فقط 40 درصد از پولم را گرفته ام. فکر نمی کنم از طرف باشگاه لیست مازادی اعلام شده باشد. خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم و فیکس بازی کنم. تا 10 روز آینده هم تمرین ها شروع می شود و باید ببینیم خدا چه می خواهد.

حسینی درباره این که سپاهان برای فصل بعد به او پیشنهاد داده، گفت: من تا همین یکی، دو روز پیش موبایلم خاموش بود و بعد از پایان لیگ نزدیک به یک ماه از دنیای فوتبال دور بودم. از هیچ چیز خبر ندارم. البته چند پیشنهاد هست، اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و باید ببینم وضعیتم با این تیم چگونه می شود. تاکنون از پرسپولیس کسی با من برای تسویه حساب صحبت نکرده است.

او ادامه داد: پرسپولیس همیشه بزرگ بوده. شکر خدا من در هر دو تیم بزرگ ایران بازی کرده ام و شرایط خاص دو تیم را از نزدیک دیده ام. با این وجود مشکلات فصل گذشته خیلی من را اذیت کرد. شما حساب کنید ما از خرداد سال گذشته یعنی نزدیک به یک سال پیش کارمان را برای فصل قبل شروع کردیم، اما من در طول یک فصل تنها 40 درصد گرفتم. این برای من خیلی سخت است. به نظر من دایی بهترین کار را کرده که گفته ابتدا با بازیکنان تسویه حساب شود و بعد برای فصل بعد با آنها مذاکره انجام شود. امیدوارم دوباره درگیر کارهای مالیاتی و حضور در این اداره نشویم، چرا که هر بار که اتفاقی می افتد توپ را به زمین بازیکن می اندازند.

حسینی در پایان گفت: من فصل گذشته از نظر ورزشی سال خوبی را پشت سر گذاشتم، اما از لحاظ مالی مشکلات زیادی داشتم. در اواخر فصل هم که به اردوی قائمشهر رفته بودیم خانه ام را دزد زد و مشکلاتم بیشتر شد. وضعیت مالی ام خیلی بی ریخت است و منتظرم که باشگاه فکری برای این مساله کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 354