loading...
اخبار تیم پرسپولیس
پوریا بازدید : 0 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازیکن پرسپولیس از بدقولی مسئولان ناراحت است و می گوید شاید اگر هواداران به مسئولان فشار بیاورند، اوضاع تیم شان بهتر شود.

چرا این قدر زود تمریناتت را شروع کردی؟
امسال تفکرات خاص خودم را دارم و می خواهم هر طور شده به تیم ملی برسم. خیلی ها می گویند زود شروع کردی و باید تا شروع تمرینات تیمی در اواسط خرداد صبر می کردی اما من فقط به یک فصل خیلی خوب فکر می کنم و برای آن از صبح زود به تمرین می روم.

بالاخره از باشگاه با بازیکنان تماسی گرفته نشد؟
هیچ خبری نیست و کسی از ما خبری نمی گیرد.

گفته می شود که پول به باشگاه تزریق شده، چرا مطالبات بازیکنان را پرداخت نمی کنند؟
من شایعات زیادی شنیده ام اما فکر می کنم همه اینها حرف و حدیث است و مسئولان نمی خواهند و علاقه ای ندارند که پول بازیکنان را بدهند. واقعاً نمی دانم آقایان چه در سرشان می گذرد که پول ما را نمی دهند.

با این اوصاف به نظرت سال بعد کسی انگیزه بازی در پرسپولیس را دارد؟
اگر تنها بحث انگیزه باشد، باید گفت که نام پرسپولیس آن قدر بزرگ هست تا در هر کسی انگیزه ایجاد کند اما بحث مهم دیگر این است که بازیکنان فوتبال همه درآمدشان از این راه است و روی پولی که از قراردادشان می گیرند، حساب باز می کنند، حالا رقم این قرارداد هر قدر می خواهد باشد. اول فصل وقتی با یک بازیکن قول و قرار می گذارند باید به آن عمل کنند.

با این اوصاف می شود آینده خوبی را برای پرسپولیس انتظار داشت؟
اگر به همین صورت پیش برود، اوضاع خوبی را نمی توان پیش بینی کرد. من درست است که سن و سال زیادی ندارم اما قدیمی ترین بازیکن پرسپولیس هستم و به جرأت می گویم اگر همین شرایط ادامه داشته باشد، تیم سال بعد وضعیت خوبی نخواهد داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درصورت عدم بازگشت نیلسون،کدام دروازبان را برای فصل اینده بهتر می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 376